آموزش کامل و تصویری ساخت کاور هایلایت اینستاگرام
نوشته شده توسط : پیمان احمد پور

ساخت و استفاده از کاور هایلایت اینستاگرام یکی از بهترین‌ راه‌هاست تا بتوانید به‌طور کلی حال و هوای پیج‌تان را تغییر دهید. منظور از کاور هایلایت همان عکسی است که در صفحه اصلی پیج شما بر روی بخش هایلایت‌ها قرار می‌گیرد. امروز در کاوشا قصد داریم به شما راهی بسیار ساده برای ساخت عکس هایلایت آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

ساخت کاور هایلایت اینستاگرام با اپلیکیشن Highlight Cover

برای اینکار ابتدا اپلیکیشن Highlight Cover را از اینجا برای گوشی‌های اندرویدی دانلود کنید. این اپلیکیشن شما را به دیتابیس کاملی از لوگوها و تصاویر مناسب برای کاور هایلایت اینستاگرام متصل می‌کند. برای استفاده از آن می‌بایست حتما به اینترنت متصل باشید. شما می‌توانید با استفاده از دسته‌بندی خوب و جامع اپلیکیشن و یا حتی جستجو در آن، مناسب‌ترین تصویر را برای کاور هایلایت پیج‌ خودتان انتخاب کنید.

بعد از انتخاب تصویر، وارد بخشی برای ادیت و شخصی‌سازی آن خواهید شد. شما می‌توانید کادر اطراف تصویر را متناسب با سلیقه خودتان تغییر دهید، رنگ پس زمینه آن را مشخص کرده و یا متن و عکس دلخواهی را برروی کاور هایلایت خودتان بچسبانید. اپلیکیشن در بخش بالایی خودش، یک آیکون چشم برای مشاهده پیش نمایش کاور قرار داده تا بتوانید با لمس آن، وضعیت کاور ساخته شده را در یک پیج اینستاگرامی ببینید. در نهایت می‌توانید تصویر ساخته شده را ذخیره کرده و از آن به‌عنوان عکس هایلایت پیج اینستاگرام خودتان بهره ببرید.

متاسفانه این اپلیکیشن تنها در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید گوگل است. برای ساخت کاور هایلایت در گوشی‌های آیفون اپل می‌توانید اپلیکیشن Highlight Cover & Logo Maker را با قابلیت‌های مشابه از اینجا دانلود کنید.

ساخت عکس هایلایت اینستاگرام با فتوشاپ

گرچه استفاده از اپلیکیشن معرفی شده شما را خیلی سریع به کاور دل‌خواه‌تان می‌رساند اما شما با استفاده از فتوشاپ و خلاقیت خودتان، می‌توانید یک کاور خاص‌تر بسازید. همان‌طور که می‌دانید، هایلایت‌های اینستاگرام به‌صورت گرد به نمایش در می‌آیند؛ بنابراین می‌بایست یک دایره در مرکز کادر مربعی شکل خودتان بکشید و درون آن تغییرات لازم را اعمال کنید. بهترین سایز برای ساخت یک تصویر هایلایت باکیفیت و دقیق، انتخاب عرض و طول ۱۰۲۶ پیکسل است. گرچه شما می‌توانید یک تصویر با ابعاد ۱۵۰ در ۱۵۰ را نیز به عنوان کاور در نظر بگیرید اما افزایش سایز دست شما را برای تولید تصویری باکیفیت و دقیق، باز می‌گذارد.

برای دیدن مخفیانه استوری و یا دانلود هایلایت مطالب ما را در این زمینه بخوانید. اگر می‌خواهید یکی از حرفه‌ای‌های این شبکه اجتماعی باشید، پیشنهاد می‌کنم، حتما ترفندهای اینستاگرام ما را دنبال کنید.

منبع : آموزش ساخت کاور هایلایت اینستاگرام





:: برچسب‌ها: کاور هایلایت اینستاگرام , دانلود کاور هایلایت اینستاگرام , ساخت کاور هایلایت اینستاگرام , دانلودکاور هایلایت اینستا ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: